Godmorgon

Vaknade igen av att Julia kom in och väckte mig, nån minut senare kommer lisen (en av farfars hundar) in och hoppas runt i sängen. Så det var bara att gå upp, satte på datan sen åt jag frukost. Pappa och Pelle håller på att ta ner flaggstången för dom fick för sig att den behövde målas, egentligen skulle vi selgat med stora båten i dag fast så blev det tydligen inte. Det är inte så jätte fint väder, skönt! För vem fan vill sitta i bilen när det är fint väder. Bläääää fyra/fem/sex timmar tar det att komma hem, beroende på trafiken dårå.
 
Jag undrar verkligen hur många gånger jag har åkt den där vägen, och vägen till Danmark. Herregud, varannan helg i minst två år åkte pappa och jag till Danmark, tills han flyttade dit. När han flyttade dit blev det inte att jag åkte dit så ofta bara på alla lov, höstlov och ja alla dom men sen blev jag stor nog att säga ifrån att jag inte ville åka dit mer, på grund av vissa anledningar. Minns fortfarande vad högtalarna ropar ut när man kommer ombord på färjan 'Välkommen ombord på Scandlines, överfarten vara i ca 20 minuter. Det finns möjlighet att handla i våra cafeterior, på däck 4.... blablabla Scandlines önskar er en behaglig överfart. Haha fjantigt. Nu har jag snart inte varit där på två år, det blir exakt två år i september, jag va sist där när pappa och gris gifte sig. Nog om det, fast jag saknar det lite.. :/ Alla kompisar och allt, någonting ni inte visste om mig är att jag kan flytande danska! Åh jag saknar det verkligen, men jag vet hur det blir om jag åker dit. Punkt.

Det ska iallafall bli skönt att komma hem till Stockholm och träffa alla igen, Henke är i Thailand i tre veckor så det suger. Bästis! Men jag ska iallafall vara hos pappa en vecka nu så ska träffa alla fruängen gangsters! :D Nör jag kommer hem idag så har jag inga planer alls, bara att jar ska ringa Minnolajnen! Aa nu vet ni det, hejs!



Papi unt me, förjävla nära hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken söööt bild! :D

Kram..*

2009-08-03 @ 18:48:50
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback