Haaaaaaaaaaaaaalå

Hejhejhej hemstk mycket hej! Gårdagen var riktigt mys, började med att Fjortis Alex kom och hämta mig hos far så åkte vi vidare till mor där jag fixade mig sen åkte vi till Älvsjö station breeeeeee och mötte upp hans adhd kompis Joana som går i någon speciell skola där dom börjar klockan tolv jobbar en timme sen lunch och efter det slutar dom.. Det vore nått vaaaaaaa.. Efter vi sagt puss och hej till henne åkte vi till Älvhörnet och köka, för första gången i mitt liv tröck jag i min en Viking kebeb (?) skarr. Senare rulla vi vidare mot ks där också Stivi och gänget var! Alltd lika trevligt att träffa denna söta människa :) Så vi stannade där och fick vara med om ett och annat raseriutbrott! Haha! Sen åkte, Jag och August, Viktor och Alex runt massa och senare vidare till okmacken och fyllde på luft i Alex däck sen till nycklepigsparken när Fillelito och någon till var sen åkte vi hem till Alexandra i Segeltorp och stanna där ett tag.

Det var ett jävlit många 'sen' i detta inlägg...

Senare kom även David möller och alla hans snela hestar och så åkte vi till donken och käka :))) Haha sne åkte alla hem till mig och jag fixa mig och sen åkte vi tillbaka till donken igen och sen skjusa Alex mig till den andra Alex som slutar på andros och jaaaaaaaaaaaaa,  nu har iv nyss vaknat eller nja det var ett tag sen men jag sitter här och skriver och han ligger i sängen och håller på med min mobil, det var allt för mig. HARE BRA HEEEEEEEEEEEEEJ


Vill tilbaka till landet :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha så trevligt

2009-08-22 @ 14:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback