HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

GÅRDAGEN VAR GAAAALET KUL :) Är fortfarande  glad!

Men den tar vi senare.

Samma dag som jag kom hem från landet, jaa det var i förrgår så drog ajg hem och fixade mig sen ut och träffa Malin, Jocke och Rillepille. Vi gjorde inte så mycket utan bara stog i centrum tills Minna kom och då kom Lisa också och efter en stund kom Linda en dom drog lika snabbt. Så jag Malin och Minna åkte till Älvsjö och träffa coola killar, Fredrik, draste, Lucas, VIKTOR :) HAHAHAHAH!, och massa fler randoms. Vi gjorde itne alls mycket satt i en lekpar och prata massa bara sen cykla vi iväg ochdom släppte av oss vid bussen, så jag fjortisalex, Minna och Malin tog bussen hem sen va Malin Minna och jag ute i fruängen, satt i vippan med boysen sen sov Minna och jag så sött i hennes säng sen vaknade vi sju av att dom jävla polakerna började borra i hennes vägg, så de va bara gå upp.. Satt och garva i sisådär 3 timmar tills vi gick hit och fixa oss, sen åkte iv till globen och hämta pengar av Minnas mor och mötte upp Lucas och Viktor sen tog vi båten till Grönan om efter nån kvart ellr så kom Malin, Fredrik, Draste, Corren och Ia :D Sen vare grönan hela dagen. Åkte nog allt förrutom frittfall och uppskjutet. Insane var tamefan det värsta jag gjort, måste pååpeka att jag och viktor va fett söta som vågade!!! Blev ju en hel del popexpressen (fjorrar som vi är?????) sjöng galet med i alla låtar och dansa som hästar WOOOOOOOOOHOOOOOOOO! Tills den hände en olycka och jag tog hand om Viktor, eller rättare sagt jag och Minna, Hahaha stackare! MEN DE VA KUUUUUUUUUL! När  jag skulle sova senare så hande jag ont i smilegroparna, galet. Efter grönan blev det käk lite överallt, donken, sibylla, pressbyrån.. jaa sen bar det hem mot fruängen och chill i vippan ett tag till jag gick hem och duscha sen soooov. Och nyss vakna jag, smsar lite med Mallsan för att se vad som händer i kväll, EMMA FYLLER ÅR SÅ HENNE SKA VI FIRA! GRATTIS EMMA! Det va allt för mig, nu ska jag äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback