HIT THE FLOOR

Liten snabb update

Stog i duschen när Malin och Minna idiot dampade på ring klockan för som ville att jag skulle komma ut, så blev det ockås. Emma stog utanför och prata i telefon och sen rulla vi hem till Minna där Graffyn redan var, vi chillla framflr tv sen drog malin och fixa sin mobil och Graffyn och Minna tog moppen ner till centrum och köpte läsk och glass sen titta vi på Tyra Banks egna lilla pogram, det var sjukt. Sen tog Malin och Graffyn moppen till Skärholmen för att hitta någonting att ha på sig i kväll och Minna och jag letade efter henens jävla nyckel som vi aldrig hitta  för vi sk aåka och träffa Fredrik och dom, dom försöker få oss att bada men icke. Tror inte att det blir så att vi träffar dom för jag ska till Älvsjö ensam nu, hem till mig alltså och hämta nån klänning Minna ville låna, sen ska vi fixa oss och fira Emma sen blir det sova hos lille puppe bebis :) HARE BRA HEEEEEEEEEEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback