Kul, typ..

Vem ringde dig senast?: Missat samtal, dolt nummer? jag verkligen hatar folk med dolt nummer.
Vem kysste dej senast?: Alexandros
Vem kramade dej senast?: Samma som innan
Vad har du för bh på dig just nu?: Nån röd spets typ
Vad har du för trosor på dej just nu?: Inga alls!
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?: 'Nej ska pussa honom :)' Från Ludde Fjortis Fröberg
Vad brukar folk få för intryck av dig?: Haha har typ hört en miljard säga 'Söt och rolig'
Har du någon gång klätt dig horigt?: Men ja? Varje dag, det är lixom min stil
Har folk kallat dig slampa?: Oh ja
Har du kallat någon för slampa?: Är typ känd för det
Har du slått någon riktig hårt?: Inte jag inte
Använder du parfym?: Nej, aldrig.. vem gör det lixom?
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?: Ringtån?
Vilka slags killar faller du för?: Äckligt snygga!
Vad kollar du på först hos en kille?: Ansiktet, jätte viktigt tycker jag!
Vill du ut och festa nu?: Bring it förihelvete!
Vad är klockan?: 00.14
Vilken färg har din mobil?: Svart och silver för tillfället
Vad ska du göra nu?: Sova
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?: Inte alls faktiskt
Känner du att du orkar en fråga till?:  Nej
Tänker du när du vaknar?: Typ varför har inte klockan ringt, om det för ovanlighetes skull skulle vara så att jag vaknade innan det.
Vågar du gå utan smink?: MEN ALDRIG!!!!!!!! (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback