Lalaaaaaaaaalalaaaaaaaaaala

Hejhej och åter igen hej!

Storbloggaren Annie fick skriva några rader innan, nå vad tycks? :)

Åter till dagen, till en början vare chilling in ks sen efter det åkte jag och Annie vidare till js typ tre gångr fram och tillbaka, sköna vi e. Träffade stivi och gänget sen drog vi vidare och satte oss vid bmx och pratade och spådde varandra såsär kommer våra framtider att se ut:

Så här kommer Annies framtid se ut:
Hon kommer vara tillsammans med Matte och dom kommer bo i ett slott i Rinkeby, han kommer jobba som tunnelbane chafför och dom kommer ha två mongo barn som heter Elin och Erik. Hon kommer vara otrogen mot Matte med David Möller. Dom är tillsammans i en månad och efter det kommer hon dö i en cykel olycka i en kiosk i Bredäng.

Så här kommer Min framtid se ut
Jag kommer vara tillsammans med Jonta i ett år, vi bor i en husvagn i Sweich(stavning) och har 40 barn vars allas namn är Matte. Jonta är polis och Jag kommer vara otrogen mot honom med Alexandros Bakos som också kommer bli minnästa man. Jag kommer dö av hårdhänt sex på Östermalmstorg

(ursäka att det blev lite konstigt med det är fet kopierat från chillnation.blogg.se)

Spådde även Jonta och det blev såhär:
Han kommer att gifta sig med Malin Rytterheim och bo i tensta, han kommer att dö av att han kvävs när han suger av mamma Carola :) Sen minns jag inte mera, lev med det, okej?!??!

Jag och Annie är så jävla....FÖRJÄVLA BRA!

Efter ett tag kom faktiskt Jonta cyklade påväg till oss, sen efter en stund kom Alexandros också. Kulkul, först satt vi bara vid bmx och prata sen följde vi med Annie till bussen som lämnade mig ensam </3 sen cyklade vi hem till mig för att hämta en basketboll sen spöade jag dom i basket hela kvällen :D Senare följde Bakos med mig och käka sen åkte jag heeeeem och nu sitter jag här och pluggar så gå och dö allesammans.



Världensbästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback