toooDAY

För tillfället lever jag på ipren och juice. Vaknade tiiiiiiiidigt i morse, även igår pga av att någon nämner inga namn (för att inte riskera hans liv, vet ju aldrig hur långt ni mina 200000 läser går för min skönhetssömn, så för fredens skull, gör inget dumt) har börjat skolan och får för sig att väcka mig bara för att han går upp, detta är verkligen inte okej och jag hoppas han förstår att det inte fungerar i längden, det kan leda till allvarliga situationer och omständigheter. Så Bakos sluta genast.

Vad hännderidaaaråå? Ska lämna in min mobil, it's broken :( två delar, kroosat hjärta, inget liv. tyyyyyp, den funkar, när den vill. Pappa tycks aldrig få tummen ur röven, vad hände med den nya mobilen lixom

Sen blir det träning.. Usch.. Ska ge de en chans sen blir det gymkort! Wiho..............?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback