Torsdag

Utvecklingssamtalet gick awsomeeeeee! Yeag, endast mvg/vg sen ett g i kuk ämnet, spanishhh. Kvälln bestod av träning, SÖG. Sen hem duscha, fixa mig sen ut och träffa bästa Viktor, haha alltid lika rolig. Vi gjorde inte mycket gic  runt vid js och prata sen efter ett tag kom Alex och vi prata ännu mera, haha viktor fick köra hans moppe, haha ni skulle sett Alex min! JAAAAAAG DÖR, HUR MYCKET FÅR MAN ÄLSKA EN SÅN DÄR MASIKN EGENTLIGEN? Skit kul vare iallafall! Lite senare gick vi mot bussen och vänta på den med viktor tills den kom och Alex skjusa home mig, när jag kom hem kan ni ju gissa vad jag gjordeeeeeeeeee.

Idag dåååååå, slappks ger oss två dagar till ledigt så jag fortsätter mitt sommarlov som vanligt tills vi börjar på måndag igen, idag är planerna att träffa sjukligen Alexandros och ikväll vet jag eeeeeeeeeeeeeeeeeej vad som händer med det lär jag få veta då, harebratjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback