JAG ÄR TILLBAKA

Hallå i stugan, sista dagen innan skolan.. eller nja. Upprop i morgon sen ledig torsdag och fredag så vi börjar egentlgien på måndag, känns ju toppen. Rådiggar slappKSSSSSSS, vad lär man sig egentligen? Frågan utan svar helt enkelt.
Tilllbaka till rutinerna dårå, onajs.. Hövdingar i skolan blir vi, kul eller okul? Det här året kommer bli kefffffffT  TOPPEN! gäller att tänka posetivt ska fixa betygen och leka med livet, inte tvärtom.

Åter till ämnet, livet leker som aldrig förr. Sist jag skrev var någongång i Norrtälje, där jag har spenderat mycket tid på sistonde med Max (tuppen i gänget) HAHAHA. Viktor och Fellan. Vi var ute med Max båt åkte till någon ö, höll på att bli dränkta av vikinglines flodvågor, men vi klarade oss helskinnade och kom fram till ön där det väntade mycket sång och skratt? HAHA. Upp med tältet sen var vi igång med elden och kortspelande, rätt så omys. Hemgång vid sex på morgonen, alla ville sova. Träffade på siljaline på vägen hem, haha fyfan va jag hatar dessa fyllebåtar. Daaaaaaagen efter det kom Fredrizzzzzzzh och bästasteee Viktor tills oss och vi bada hela dagen typ se åkte dom hem, och det gjorde vi med efter några dagar, blev en hel del shoppande i Täby.

Väl hemma in Älvsjö, Stockholm SwiiiideN, vare ung08 två dagar, trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrråk. Sen blev det inget thevoice för mig inte flr mister sordnaxela - en kluring. ville inte åka dit så de blev mysa järnet hos honom istället, the day after tomorrow var jag med Henke och gääänget, moppepojkarna nu förtiden.. k0la. Åkte runt sen slutade det med att alla ville se 100 meters finalen - hemma hos mig, och så blev det. När alla drog home så sov jaaaaaaaaag.

Igår gjorde jag ingenting, var hemma bara sen handla med hela family later på kvällen sen blev det en hel del shopping igen, me like. MER OM DET SEEEEEEEEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback