16 December samt lite av femtonde

Hejåhå!

Japp, valde att börja det här inlägget så. Ett + på att de rimma också. Nu ligger jag här i min säng hemma hos pappa och bloggar. Vad är meningen med att blogga egentligen? Det är väll fan ingen som bryr sig om vad jag gör på dagarna? (färutom Marcus dårå)

Iallafall, till er alla som bryr er från mig:

Idag har jag bara varit i skolan och sjungit för Alexadra som fyller 15 idag! Grattis bästavän! På lördag är deeeet min tur :)) Mycket mer hände inte i skolan, brukar ju inte göra de dom här sista dagarna. Men jag redovisade iallfall ett halvt spanska steg, de ni!

Ja men juste, igår har jag ju glömt att skriva om. Började med skola så klart, efter skolan åkte jag Fanny, Ia och Fellan in till stan och solade. Så jävla skönt, de va tusen år sen jag solade men nu jävlar är jag back on track. HA! Dock kände jag mig jävligt konstig efter jag hade solat, svimmfärdig typ. Kan bero på att jag inte hade ätit någonting under hela dagen förutom en fet choklad kaka på vägen in till stan. Hmm, så Ia fick ta hand om mig hehe. Ia och jag tog pendeln hem och dom andra två mupparna åkte in till stan. Pappa hämtade oss vid Älvsjö station så skjussa vi hem Ia sen åkte pappa och jag till SKHLM. c00lt. Införskaffade oss lite roliga saker, bland annat en Iphone 3gs<3<3<3 sen tog vi en matbit på det! Gött. Kvällen spenderades hemma och de va jävligt skööööööönt.

Nu blev det här inlägget för långt, men om du har ändå läst hela. TACK OCH HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback