6 december

Idag är det ingen vanlig dag inte, grattis Anton Englund på födelsedagen! Hoppas du får en very nice day, verkade som du hade de i gårkväll iallafall ;)

Det hade jag också! Började hemma hos kodnamn get, sen drog vi vidare till Adde :) Najznajz, var kul till en början, sen blev det knas mot slutet men då tagga jag hem. Kände inte ritkgit för att bli av med allt jag hade på mig. HÄHÄ. Nära hem vare iallafall, nästan :)

Fredagen var också rolig, började med skola, so prov, döda mig. Hehe, men det gick väll bra tror jag? Fick även tillbaka engelskan hej MVG, så jävla stolt. När vi slutade kom Marcusparcus till vår skola och mötte mig och Verran sen åkte vi hem till moi och bajsa i kors, kvällen slutade med att jag Fannt och Verran åt chips och titta på film här hos mig :) Verran sleepade over och dagen efter fick hon titta på när jag städa mitt rum sen åkte vi hem till henne och åt vofflor sen vidare till kodnamn get!

Idag vet jag inte vad som händer, familjen är inte hemma förtillfället utan dom är och tittar på... badrumsinredning! Hur kul är de lixom? Kände inte för att följa med, så snart kommer dom hem och hämtar mig så vi kan åka och kolla på shoes till mig :)

ÄLSKAR ATT BLANDA ENGELSKA MED SVENSKA. Hejråååååååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback