Aaaa tja

Äntligen har jag min data igen, schöööööönt! Så tänkte bjuda på lite bilder från helgen eller ska kanske berätta vad jag gjort först.. I fredags så var det skolavslutning sen var vi hemma hos Erika på kvällen. Eller jag stannade inte så länge utan gick och mötte Marcus för en färd mot Fruängen för att köpa godis sen va vi hos Love hela kvällen, och va ute och hade snöbollskrig haha. Bästa den kvällen va ju fan att nått fyllesvin inne på videobutiken köpte två MARABOU DIGESTIVE TILL MIG!

Lördag: WALLA HABBBBBIBI! MIN FÖDELSEDAG PANGBOM! Skönaste dagen! Har ju redan berättat om den, tjejmiddag @ my place bilder finns på fejjan för er som bryr er.

Söndag: Först vare julbak och pyssling med alla kusiner hos mormor sen va  jag i stan med Marcus, David, Hampus och Niclas. Ehuuuuum, gjorde inte så mycket dom åt på donken och jag letade efter en mössa :)

Måndag: Chilllllnation på mammas jobb på dagen sen fekkelito hos Erika på kvällen, de blev ju som de blev..
HÄHÄ.

Tisdag: Jobb, chilling in tha town med mor sen firade vi bästa kusin Fellan på kvällen.

Onsdag: Heh vet ni ju redan :)



Söta kusiner dock saknas 3 av dom på bilden



Assötaste Davis och Marcus :)



Oc detta fick jag i födesledagspresent: En tröja, trosor + bh fast de har jag på mig nu haha, skinnjacka, converse, plattång som kan göra både lock och platt (babyliss), pälskrage, massa smycken från mina tjejer<3, ett halsband av mamma som de står älskad dotter på ,två presetnkort på H&M och ett på gina och en Iphone 3gs av papi samt en jävla massa pengar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback