Borde, sova fast där skulle de stå plugga

Ditt äldsta hångel? 17 coola år
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? En, nja två!
Vad tycker du om kärlek? Tycker ingenting just nu :)
När kramade du någon sist, vem? Anna, igår
Saknar du någon speciell person? Nej, inte mer speciell än min egen fader.
Har du svårt för att bli kär? ja, eller lätt för att börja gilla men sen går det över på en gång.
När kysste du med någon sist? Några dagar sen
Ångrar du det? Jobbiga frågor
Är du singel? Japp!
När fick du senast en komplimang, av vem? Idag, haha mr.x
Har du hånglat med någon av samma kön? Haha nej

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös? Nej typ inte
Hånglat med nån riktigt ful? Nej :D
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll? Pass
Gjort något riktigt dumt? Ja, ja och ja
Gjort något du verkligen ångrar? Nej
Varit nykter på nyårsafton? Klart jag har
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt olagligt? Ja
Fått din mamma att gråta? Haha ja! Jag sa att ajg kunde dammsuga, då bllev hon så glad så hon tjöt.
Slagit ner någon? Nej
Skämts över dina föräldrar? Men nej aldrig?
Skämts över dig själv? Haha mitt namn är Amanda
Sagt jag älskar dig och menat det? Mm :)
Tar du droger? Nee
Dricker du? Jaja, med becks granne
Vilka kläder sover du i? Trosor och stor tröja
Vad hatar du verkligen? Simmnig!
Varit kär? Ja
Är du ensam nu? Jaa, ska nog ta en sväng över till Love innan jag somnar. Kan ju alltid vara nån ny house-låt jag missat!!!!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag
Såg dig gråta? Mamma och Love typ
Fick dig att gråta? Mamma
Du delade en cigg med? Vet inte
Du gick på bio med? Oj, popcornkungen!
Skällde på dig? Mamma?
Skrev till dig på msn? Love

DE SENASTE 120 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? ´Ja
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Ja
Sjungit? Jaaaaaa
Saknat någon? Men de va ett jävla tjat om farsaaaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback