CARTOON HEROES

Tjotjo, har nyss ätit lunch, schnizel! Gött. Fick bara en, blev lite ledzen i ögat. Sitter juust nu i björnrum med Julle och gör ingenting, ska börja skriva om palestina/israel konflikten snart. Trevligt värre, men jag har inget speciellt att skriva kände bara för att dela med mig av några rader! CIAO

Dagens humör: Glader
Dagens frisyr: En vanlig tofs
Dagens lunch: Schnizel och potatis!
Dagens vill ha: LOOOOOOV
Dagens vill ta bort: Öhm, inget :)
Dagens dryck: Mjölk är det ända jag drukit today
Dagens klädval: Leggings, lårhöha stövlar, svart kofta och lite smycket på de vaaa
Dagens person: Joel och Calle!
Dagens höjdpunkt: Att Verran tappade sin tallrik full med  mat mitt i matsalen!
Dagens låt: Summer of 69 - Bryan Adams
Dagens findout: Att är en jävel på engelska
Dagens saknad: Ingenting, pappa kanske men vet ni? Han kommer på fredag :))
Dagens random: HAHA att Joels mamma är jätte söt på sin facebook bild

Kommentarer
Postat av: verran

Nu tycker jag att du överdriver, jag tappade den inte -.- HAHA

2009-12-08 @ 14:30:58
Postat av: andriana den allsmäktige

svar: ja det är den :) men om du vill ha stjärnor så leta reda på en tatuerare som är riktigt duktig på att göra de. Många har svårt att göra raka sträck och få det att se proportionerligt ut

2009-12-08 @ 18:50:08
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback