Cuz I'm BAD

Hej hallå, jag vaknade precis och nu ligger jag här och dunkar musik. Ska snart äta frukost, najz.

Går kvällen spenderades med Julia, Ludde, Jonta och några till. Adrian och Johan tror jag? Sen vare en till. Först åkte jag hem till Julia sen bestämde vi oss för att åka till Ludde, så jag fixade mig sen åkte vi . Väl hos Ludde hade vi mucho trevligt. Sen drog vi till Örbygårn en stund, HEJ jag fick en dörr i huvet. De gjorde skit ont. HÄHÄ. Sen drog vi till donken och jaaa sen drog jag hem. AAAZ NAAJZ KVÄLL. Dock lite kortfattat nudårå.

Väl hemma så satt jag vid datan en stund, pratade med Gulstad och Marcus på msn via röstklipp, haha! Sen somnade jag - men kläderna på och datan breve mig. Vaknade i samma ställning som jag somnade och ja nu ligger jag här. Fett fräsch!

Bjussar på lite bilder också!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback