Då vare över för den här gången

Jo men hej! Dagen efter julaftpon började med Wii spelande (haha hur gamal är jag?) fick det i julklapp haha! As nöjd :)) Fick även photoshop, Carolina Gynnings parfym, as mysiga tofflor från Esprit, underkläder i mängder, smycken i överflöd, presentkort, necessär, jet set addiction klocka + en annan vit söt klocka som också va från jet set fast ska byta den höh, en bok fick jag också och lite till. Av Marcus fick jag en jätte söt navelpiercing! Söt som han är hade han lämnat den vid min brevlåda nån gång i går kväll, tack  beboooooo! Low yahhh. Men de viktigaste av allt - en riktigt mysig julafton! Som alltid! Nu väntar bara ännu en mysig julafton med pappa i Karslkorna med farfar och gänget :) Flyger dit den 27unde (HAHA 27unde) och kommer hem den 29onde. Mihhh trevligt, sen får vi se vart jag firar nyår, äntingen i Värmalnd eller här i hemma. De blir nog här hemma med bästa kusin.

Jaja, nu är iallafall födesledag samt julafton över för den här gången, skönt men ändå tråkigt. Är så jävla trött på såna personer som hatar julen? Varför lixom? Man kan ju undra vad som har gått fel för dom personerna? Olyckliga jävlar. NO CRED TILL ER. Ryck upp er förfan.

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback