Daddyc00l.

Tjatjaaa kom precis hem från Lovelito! Asnice.

Nu sitter jag här och är jätte godissugen. Kul att vi har massa godis hemma då! Inte. Kan ju alltid knapra på nån fryst pyttipanna eller nått, gött.

Min dag har varit allmänt tråkigt. Kom hem efter skolan och satt vid datan tills klockan sju, sen ringde pappa och kom och hämta mig så drog vi till Lugano och käääka, sen skjussa han mig till Love och där har jag varit hela kvällen, yepyep!

I morgon är det en ny dag (nähe?!?!?!) och den dagen innebär skansken för oss nior i kunskapsskolan, kul typ? Nej inte alls eftersom att det ska både snöa och blåsa i morgon!

Men nu ska jag fibbla med min Iphone, krånlig manick dedär! TJAAAAAAAAH!



I LOVE MAH GIRLS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback