13 Decmber 2009

Hejhej, känns som ett tag sen jag skrev. Buuut what to do?

Har haft en galet rolig helg, i fredags så var jag ju med Julia och alla dom där. Nice! Lördagskvällen spenderades på en lokalfest inne på söder med BO grabbar och Julia och Emmah! Haha, det var riktigt kul! Roligare hemresa blev det för mig och Emmiz_94, vi stötte på lite bekanta så som Hippeparet, Skägget och Vaktmästarn. Pannbandet var en höjdare i sängen :) AAAAAH, internt!

Idag har jag bara tagit det lungt. Lillasyster fyller ju år idag, grattis snuttan 2 år! Så släkten har varit här och sånt.
Yeppyepp, på lördag är det min tur! GRATTIS I FÖRSKOTT KAN NI JU PASSA PÅ ATT SÄGA! På lördag smäller det! På fredag också för den delen! Hej JULOV!

HEJDÅ bloggen.




Snyggaaaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback