Frågor och svaaaaaaaaar

Postat av: Fredrik pihlqvist B-)

Älskar dig verkligen och din blogg den e jätte super bra! Längtar bara tills skolan börjar;)<3'

: Okej, hur löd frågan? :)


Postat av: Girrrrrrrrrrrrrrllllyyyy

vem e du kär i?

: Jag är inte kär i någon, eller jo lite i mig själv faktiskt.



Postat av:

gillar du hampyz mer än vän? (::P

: OM jag gör, gillar är lite klent faktiskt, jag skulle nog säga älskar :)


Postat av:

vem är alexandros? :P:S

: Alexandros är en cool kille på 16 vårar, som gillar att cykla och fota typ? Jag har ingen kontakt med honom längre.


Postat av:

träffar du fortfarande susanj

: Nej, inte som mer än vän iallafall ;)


Postat av:

vem gillar du mest hampyz eller marcyz?

: Mina söner föffan, älskar båda lika mycket.



Postat av: .

häääj på dig, hur lång eru?

: Häääj, 174 typ 


Postat av: jette anonym

varfor tycker du att veronica ar en san bra van ?


: De tycker jag inte? :D


Postat av:

gillar du hampyz!?

: Hawr juw sawg att jawg älskarw han mewst!


Postat av:

kollar du på high school musical?

: Hah, ibland.


Postat av:

pullar du?

: Just nu? Ja.


Postat av:

varför älskar du fanny så mkt? :D

: De bara är så :)


Postat av:

finns det någon i din årskurs som du hatar?

: HAHA nej (?)


Postat av:

roooooooompa, när kommer du till sandivken jao

: Åker dirrrr, nej men på lovet kanske? :D


Postat av: josefine

varför lägger du ut så fula bilder på dig själv..? du skämmer ut dig tillräckligt med att bara se ut som du gör, måste du lägga ut ÄNNU fulare bilder då .. seriöst får DaMp!

: HAHA, sötnos! gulligt att du bryr dig så mycket :) Ha så kul med dampandet!


Postat av: heheh

när ska du svara på frågorna?

: I morgon, eller när jag känner för det.



Postat av: greger

skulle du vilja vara en noshörning?

: Ja Gulstad, de skulle jag.


PALLANTE FLER, TJAAAAAAAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback