Detta fält måste fyllas i, broder

Hej hallå. Jag har inget att skriva om för jag har inge liv :)) Bröjde skriva detta inlägg 19.51.. och ja ni ser vad klockan är nu, 21.55. Bra jobbat.

Idag har jag iallfall inte gjort nått speciellt, varit i skolan sen åkte jag hem stötte på Love lixom, så gick med han hem och satt vid datan i tre timmar sen gick jag hem till mig och åt korv och makaroner. Sen hade jag tredje världskriget med mamma och Krille, asnajs. Skönaste kommentaren slängde mamma ur sig ' DU, DU KOMMER BLI EN SÅN DÄR.. VA HETER DE... BRAT!' Hahahaha då börja jag skratta och gick därifrån.

Nu ligger jag i min säng och har inte rört mig ur fläcken sen jag bosatte mig här runt, 19.30.

Ska faktiskt sova, är trött som en gris.

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback