FANNY FÖFFAN!

Godmorgon! Har nyss ätit frukost och nu sitter jag här på golvet i mitt rum.. fråga mig inte varför jag inte sätter mig i sängen men antar att det är så skönt att ha ryggen mot elementet. Idag vet jag inte vad som händer, kusin ska komma hit och fixa sin nya Ipooood! Sen vettefan vad som händer asså. Men nått blire iallafall, känner inte för attt trängas med alla 13249753 månniskor på mellandagsrean så det får bli en annan gång!

Gårkvällen spenderades på donken sen hemma hos mig, Marcus, Fanny David och jag va här och kolla på nån random film David hade hyrt, den sög så vi titta på tzatsikiiii istället :))



Kommentarer
Postat av: hejhoppppp

tjao, har du varit eller är du tsm med marcus anderson?

2009-12-26 @ 13:30:44
Postat av: amanda

HAHA nej det har jag inte och är inte heller :)

2009-12-26 @ 13:32:20
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/
Postat av: fantasombordebanta

fett snygg brud!

2009-12-26 @ 16:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback