G1 och G2

OOOOOOOOOOOOOOOOOOHEJ! Fan vad jag mår illa. Malin fyllde år idag, det firades med... bowling! Kom nyss hem och fan vad jag mår illa helt sjukt. Hatar att må illa, så ska snart tvätta bort sminket och krypa ner i sängen.

Min dag har varit allmänt tråkigt, nej fan den har varit rolig som satan. Började med skola + simmning. Det var det värsta jag har gjort i hela mitt liv. Hatar att simma. Blääääääää. Men som ett plus i kanten på den så kostade kexchoklad 2 kronor på Vivo i dag! Yummie. Efter simmningen satt jag kvar i skolan tills prick fem! Med Arri, Ia och Jocke. Sen gick Jocke och jag hem till pappa och hämta mitt gamla busskort, sen tog vi bussen hem! Jag till mig och Jocke till sig (vill inte att någon ska missförstå). När jag väl kom hem, fixade jag mig, fick lite pengar och sen åkte jag till station och mötte upp Julia för sällskap på donken, lite senare kom Jonta och så åkte vi hem till Julia och kollla på film, MYS. Sedan var det dax att mötaupp tjejerna för en färd mot Heron City för lite firande av Malin :) Riktigt trevligt att den jäveln köpte ut energi drycker till mig, HAHA! Om 17 dagar är det jag som köper ut åt Minna. Känns riktigt bra, fan va vuxen jag kommer känna mig! Jajjajajajaj, tog bussen hem och nu ligger jag här i min säng som snart ska få göra sitt jobb, vagga mig till sömns!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback