HEEEEEY HEY BABY!

Hallåja! Är hemma nu igen, kom hem igår kväll men pallade inte skriva nått då. De va knas in tha house kan man säga, men senare bjöd kvällen mig iallafall på annat kul. Började med att jag langa ruschen till båda bussrna för att köpa godis med Marcus, men missade båda så vi gick till konsum istället, och tillbaka och därifrån tog jag bussen hem mot Fannylitooooo :) Vi tittade på Fjorton suger och lite senare kom Emmah, Graffyngirl och Anna.
Lite senare knallade jag mot bussen, det tog en evighet att gå men fifan va skönt det är att bara gå och gå och gå med dunk i öronen. Skulle kunna gå flera tusen mil.

Idag ska jag nog till stan/lilje med Anna och Fanny, jag ska byta lite julklappar och ställa in klockan till rätt storlek, jajaja de va väll allt. PÖSS



Jag och www.kransen.blogg.se! Miss old times.


Kommentarer
Postat av: linda

:D <3

2009-12-30 @ 14:07:07
URL: http://kransen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback