I stay surrunded by hoes

ååååååååååååh HEJ! Fysatan vilken jobbig dag det har varit haha! Till att börja med är det MÅNDAG? Hemskaste jävla dagen, sen var det ju skola också. Redovisade mitt MVG eng tal muntligt, de gick väll bra? Tjillade galet med Annie resten av dagen. Slutade två som vanligt och då tog mina fötter, eller mitt busskort mig till drottninggatan där mamma jobbar, även jag idag. Först fick jag byta om till kläderna mamma hade köpt sen vare bara att servera spriiiiiiiiiit hela kvällen, haha dom firade att deras företag hade fyllt tio år. Mobbat, det var endast gamla gubbar och tanter där och alla fråga vad jag gjorde där. Det frågade jag också mig själv. Hmmmmm, kom iallafall hem för en stund sen, ska mysa med lite te och mackor nu, vi hörs då TJAAAAAAAAAAAH!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad du gjorde där....Tjänade pengar kanske...;-)

2009-12-08 @ 11:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback