JAG KAN, JAG KAN, JAG KAN, JAG KAN HOPPAS ATT JAG KAN.

Märks att någon satsar stenhårt på provet i morgon alltså, pluggar fortfarande. Verkar som det börja fastna nu, kommer väll försvinna under sömnen jag snart ska belöna mig själv. Jag kan sätta allt jag äger på att jag kommer drömma om det här, kalla kriget, vietnamkriget, koreakriget, berlinmuren, järnridån, andra världkriget, afrika, asien, you name it. Men lite stolt måste man ju få vara också, vem vet lixom när koreakriget startades? Bara dådär på rakarm? Jo jag. Det är ju alltid nått, fan va bra jag har blivit på de här med att st det posetiva i allt. Jag är ju käns för att göra precis raka motsatsern, he..he. Nej men nu ska jag sova, känns redan som jag sover bortse från mitt hjärta som dunkar 118/km och jag vet inte varför. Mamma säger att det är stress, jag kan nog hålla med henne om det. Nu blir det här inlägget för långt, ADIOS.



Lycka till på provet i morgon, arabklass. HAHAHAHA kolla va vit Sebbe är.


Kommentarer
Postat av: .

Har sebbe någonsin vart ute i solen ett tag?

2009-12-05 @ 12:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback