KUL LIV

Namn: Amanda Lundgren
Har du kramat någon idag: Nej
Dagens klädsel: Sovtröjan som jag hade tagit av mig i sömnen i natt.

Hur många har du kysst: En halv
Har du älskat på riktigt: Ja

Antalet personer du hatar: Hatar ingen för tillfället
Antal personer du saknar: Pappa och Julia Holmberg!
Hur många gånger har ditt hjärta brustit på riktigt: 1
Hur många kontakter har du på msn: Runt 300 nånstans, 309 för att vara exakt.
Senaste gången du spelade TV-spel: Oj, de va Guitar Hero med Julia på Örbygååååårn

Senaste gången du grät: När mamma och jag bråka och de sluta med att jag sprang över till Love 
Vem pratade du i telefon med sist: Pappa

Senaste personen du tänkte på: HAHAHAHA håller det för mig själv.
Senaste personen du kysste: Alex S
Senaste personen du hade en msn konversation med: Marcyyyyz
Vilken film kollade du på senast: Prison Break, om de räknas?
Vem ska du träffa imorgon: Marcus och Veronica :)
Vem vill du kasta en sten i huvudet på: Ingen?

Vad längtar du till: Lördag!
Vad ångar du i ditt liv: Ingenting!
Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig: Jag vet att folk gör det.
Kan du vissla: Ja
Äger du en ipod: Två och två iphone.

Vilken är din favorit månad och år: 19 December alla år :)
Tycker du om gul-bil-leken: Hatar
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja!!!

Vad sa du senast högt? Haha jag pratade med mig själv om kalla kriget.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej haha
Hur många kuddar sover du med: 5
Har du varit kär: Ja  
Första bästa kompis: Alexandra Sandberg, Julia Holmberg

Har du saknat någon de senaste 48 timmarna: Nej, faktiskt inte.

Vilket uttryck använder du mest: Han ba, Hon ba
Vem och vad står det i ditt 10:e sms: Haha ett damp sms från Marcus :D De va fett långt, pallar inte skriva för ni förstår ändå inte våran humor 8)

Har du bra självförtroende: Ibland så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback