Lalala 19 jävla december!

Tjatja, i dag är det ingen vanlig dag inte utan idag är detmin födelsedag och jaaa, de ska firas! Vid tre kommer släkten och sendre kommer tjejerna, det blir awsome :D orks inte skrivA vad jag gjort nu de senaste dagsrna eftersom att jag just nu skriver från min iPhone, mihih lite smått jobbigt sådär :) menmen, eftersom att jag har glömt min data hos pappa så får ni nöja er med detta haha. Men iaf, kan ju berätta vad jag har gjort hitills idag, höhöööö. Började med att jag blev väckt sv la familia med sång och frukost på sängen, chailatte med ostmackor och bullar :D sen öppnade jag paket, lägger väll ut bilder på allt jag fått senare vid slutet av dagen :) men nu ska jag duscha och fixa mig, hare bra så länge för de ska jag! :) Juste, har nytt nummer också, säg bara till om ni vill ha det, hah, aa men tjaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback