Lunchraaaaaaaast, FÖFAN

Namn 7 - Anna Anka
Är han/hon kul? - Aa mega kul!
Har du kramat personen? - Hehe mest hela tiden faktiskt :))
Minnen med personen? - Haha, 'skaaaaaaaa.....du säga!' och när hon sov hos mig i lägenheten och så dunkade vi musik och massa haha.

Namn 9 - Becca Lindblad
Var träffades ni första gången? - När jag föddes
Har du kännt personen länge? - Hela livet faktiskt
Fullständigt namn: - Rebecca Anna Lindblad

Namn 14 - Cewe
Flicka eller Pojke? - Gentleman
Är ni nära vänner? - Kan jag inte påstå, men vänner är vi.. när det passar honom :)
Har du pratat med personen i telefon? - Många gånger

Namn 15 - Corren Collin
Hur länge har ni känt varandra? - Hmm, två år maybee? :) 
Kan du berätta hemligheter för personen? - Japp!

Namn 35 - Hitler bästavän
Är hon/han vacker? - AS finaste
Känner du honom/henne bra? - Haha, han känner nog mig bättre än vad jag känner honom
Är han/hon upptagen? - Singel, haffa FÖFAN

Namn 50 - Love J Persson
Har du sänt personen ett sms? - Tusentals
Är det en tjej? - Japp
Går personen i samma skola? - Näj föfan

Namn 56 - Martin Wretlind
Är ni släkt? - Haha storebror<3
Hur är han/hon till sättet? - Seg och efterbliven, mucho snäll och jävligt skön :D
Känner du honom/henne bra? - Nja

OCH DÄÄÄÄÄÄÄÄR DOG MIN MOBIL

Namn 83 - Simon Lundin
Hur gammal? - 12
Bor? - Vid konsum haha
Hatar du personen? - Nerå :)

Namn 93 - Parsk
Har du besökt personen? - Nä?
Är han/hon trevlig? - Aa :)
Vad börjar hans/hennes namn med? - M

Namn 122 - Veronica Calderon
Har du sett personen full? - Aa
Är personen äldre än du? - Alla är äldre än mig

Namn 129 - Viktor Holmberg
Är han /hon vacker? - Haha mm vackraste asså
Minne av personen? - Inte ett ända
Har du hennes/hans msn? - Yeah

Sista namnet - William Thaibooooooi
Gillar du henne/honom? - Heh, aa är fett kär :(
Har ni varit tillsammans? - Aa men visst

Vad har du för bakgrund?
Haha en på Fritzel på tuben eheh

Ringsingnal?
Haha nån keff jävla Iphone plingpling sång

Hur mycket batteri har du kvar?
Vet inte, den laddar

Vem ringde du senast? 
Love

Vad pratade ni om?
Att jag skulle komma till han

Vem ringde dig senast?
Fanny

Vad pratade ni om?
Undra om hennes Ipod låg i min jacka

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
'Skulle du med och shoppa idag? <3'
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Hampus :)
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
'Amanda Lundgreeeeeen!?!??! <3'
Vad står det i ditt 52:a mottagna sms? 
'Vad händer i kväll? <3'
Vad står det i ditt första utkast?
Inge har inte sånt ens
Och ditt 5:e utkast?
Men aa käft
Vad står det i ditt första skickade sms?
'Haha, jag med <3'
Och i ditt första mottagna sms?
'Haha inte najs <3'
Vad står det i ditt mottagna sms längst ner på inkorgen?
'Najz :D'
Har du några sparade medelanden?
Nej
Från vilka?
Men nej sa jag
Har du något i utkorgen?
Nej
Vad är rekord på snake på din mobil?
Har inte de
Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Carl Adam
Vad har du för kontakter som börjar på M?
Malin syster
Mammsen
Martin Wretlind
Matilda Dahlberg
Millan
Minna älskling
Moster jenny
Moster lena
Muhammed
Marcus Andersson
Mormor
Morfar
Madde
Marcus Wallin
Matte Rytterheim
Maria DK


ÖÖÖh! kul att man har så många kontakter på sin nya mobil..

Kommentarer
Postat av: emmaa

hoppas du har en bra tisdag? (:

2009-12-22 @ 13:54:54
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback