ON THE BEACH

Hallå där! Kom nyss hem, har käkat lite julmat och sånt. Vi har gäster så de va ju extra trevligt! Fick nyss en makeup lektion på makupstore av Krilles syrra! Tack :)) Haha, fick en sån förra julen av Krille men jag gick aldrig dit då för jag tyckte att jag inte behövde det eftersom att jag va så snygg med två klumpar till ögonfransar och en en tub brunkräm i fejjan, och så *lite* solpuder på de vaaaaa.. grrr föfan!

Just nu står jag i badrummet och ska fixa mig lite, har på mig mina as mysiga tofflor jag fick igår! Sjukt varma, riktigt skönt med tanke på hur många gånger Marcus och Niclas mulade och puttade in mig i snöhögar idag, hehe okej.. jag är inte helt oskyldig.. men ändå :D

Först så tog jag och Marcus bussen till fru för att seanre ta tuben till lilje donken, på bussen möter vi Hampus och sp joinar han till donken och lite senar kommer Niclas eftersom att han bor nära där, efter vi hade ätit så åkte vi till Kungenskurva för att dom skulle köpa fyverkerier? Men så blev det inte, haha. Niclas köpte en mobil istället sen åkte vi hem och jaa.. nu är jag här. Ska snart åka till donken men Fanny, haha tjock man e! Sen ska vi till David Möller :) Så nu måste jag plattahåret och sånt, tjatja!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback