Teenage Dirtbag

Vaknade nyss och insåg att jag hade tagit av mig tröjan jag sov i, i sömnen? Knas.. Insågande 2: Ztv spelar sjukt bra musik på morgonen! Insågande 3: Mitt So prov verkade inte alls va så svårt som jag trodde. Insågande 4: Jag är riktigt hunigrig.

Kul ord de där, insågande. Mihhhhhhihihihi

I allafall, idag är vi lediga vilket betyder att jag ska plugga till So provet vi har i morgon 08.30. Kul att vi har haft 3 veckor på oss att plugga och jag har inte gjort ett piss, så här sitter jag som vanligt i sista sekund och kirrar mvg/vg på allt, utom spanska.  Jag klagar inte! Det är lixom någonting jag är född med, jag har det jävligt lätt i skolan. Thihihihih, aja nu ska jag äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback