Wannabegangters dricker sockerdricka

HAHAHAHAHAHAHA så har jag låtit hela kvällen, har fan garvat åt allt från 'pippi, har du fräknar på bullfittan' till att alex tjänade 140 kronor efter skatt. Japp, livet är bra underbart i bladn alltså, det värsta är att jag sitter hemma själv och skrattar, jag är så jävla skön. Det är lixom inga fniss, utan det är magkramp! Rakt ner på golvet och så kan jag inte sluta skratta, helt sjukt! Jag gillare.

I morgon är det bästa dagen på hela veckan, tisdag! = tv kväll! Uglybetty, DH, Christine, Brothers and sisters, Seinfeld? Och 2, 1/5 men! HEHE. Aja men ska väll säga godnatt du fast jag vet att jag kommer sitta här i minst en timme till! Iallfall, NATTINATTI



Jag och Julle i KB för ett tag seeen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback