You want to be where everybody knows your name

Whats'up with att kanal 6 visar maraton av pogram? Igår vre simpsons och nu är det Cheers, jag gillare :) Älskar seriöst låten dom spelar i början haha! (läs rubriken)

Jajaja, men jag vaknade precis och har en del att göra mitt rum är.. så jävla stökigt. Det ser ut som om Israel och Palestina har varit här, blöööö jag orkante städa. Jag kan ju inte skjuta på det mera nu eftersom att jag åker till pappa idag, planet går klockan tre så vi ska väll åka typ vid 1. Innan dess måste jag ha städat, packat, fixat mig, köpt julklapp till pappa, geekat appstore så jag har underhållning på planet och aa de va väll allt. Köpte grymma hörlurar igår btw, värsta dunket!

Men GTG LIXOM, TJAAAAAAAAH!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback