onödig fakta

 - Min pappa är min bästavän
 - Jag är grym i skolan
 - När jag inte vet vad jag ska säga så säger jag: men du är efterbliven
 - Jag vet att kärlek inte finns
 - Jag har världens bästa vänner
 - Jag döper om mina kontakter på mobilen nästan varje vecka
 - Jag har aldrig brytit nått ben i kroppen
 - Min naturliga hårfärg är blond
 - Jag kan flytande danska
 - Jag ljuger aldrig, jag menar det.
 - Markoolio är min idol, fortfarande..
 - När jag va sex år bestämde jag mig för att vart jag än gick så skulle jag hjula, jag gick nästan inte ett steg på ett halvår. Jag hjulade över gator, hemma i lägenheten, i skolan..överallt! Haha tilliochmed när becca hade brännt sig på  handen  och vi skulle till sjukhuset så hjulade jag i korridorena inne i sjukhuset.. k00000000000lt
 - Jag är uppvuxen i fruängen
 - Jag har haft fyra fiskar, alla hette Olle och Erik
 - Jag hade min första fylla när jag var 13, den spenderades i vippan
 - Jag har varit i  Grekland (Kreta) (Zhakyntos) (kos)(Kefalonia) Turkiet, Spanien( Teneriffa) (Barcelona), Danmark (Andra hem) Tyskland.
 - Jag har haft svart, rött, blondt och brunt hår
 - Jag har hål i öronen
 - Jag har blivit misshandlad
 - Jag har en soulmate vid namn Annica
 - Jag har en bästa vän vid namn Alexandra
 - Jag har sparkat en kille mellan benen.
 - Jag har varit på elverket
 - Jag är inte oskuld
 - Jag har ett ärr i pannan, efter jag fått ett baseboll slag i huvet
 - Min första msn hette [email protected] och playhead Beejbiiee
 - När jag var liten belv jag alltid kallad Mandan
 - Mina föräldrar är skilda
- Jag har rökt
- Jag har haft utegångsförbud en gång i hela mitt underbara liv
- Jag hatar min kropp
- Jag kan få energi kickar och får lust att springa ett varv runt långsjön, har dock aldrig hänt.
- Jag har gråtit för mycket över en och samma kille
- Jag har varit kär fem gånger.
- Om du lär känna mig är jag snäll!
- Jag har världens skönaste bas och högtalare till världens skönaste data
- Jag har en lillasyster
- Jag har gått på ett fjortis/problembarns möte i skolan förra året

Kommentarer
Postat av: Anonym

någon tog idén om en sånhär onödig lista från miiig ser man.. MOHAHA, busted!

2009-02-16 @ 18:06:09
Postat av: amanda

jag vet inte vem du är, men jag läste en sån i www.andrianas.blogg.se och då gjorde jag också en sån.

2009-02-16 @ 21:43:26
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/
Postat av: andriana den allsmäktige

Jag är andrianas.blogg. se och jag är allsmäktig! HÄRMAPA TRALALALA...! :D Ne puttenutte fiz hähäh, blink

2009-02-17 @ 15:33:59
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback