22.04

Dagen har varit ganska bra, skolan flöt på som vanligt.. hade tre fasta pass mest kurs, ganska tråkigt! Hann inte med så mycket annat, pratade en stund med simon, det av skönt. Efter skolan åkte jag Joel och Henke hem hit till mig och gjorde typ ingenting, spelade lite guitar hero och satt vid datan och drack cola :) Men sen skule Joel träna så dom gick hem och så åt jag lite snabbt och sen så åkte jag också till träningen. Det va skönt att träna med tanke på att jag inte har tränat på två veckor, för att jag har varit sjuk och så. Så de va skönt at springa av sig lite :p hahaha..
Men nu sitter jag här med skidglasögonen på huvet och är feeeeetttt taggad inför kungsberget i morgon! Bussen går kvart i sju, in the middle of the night, och det betyde också att jag behöver stiga upp ur min varma säng klockan sex, sex klockan sex.. KLOCKAN SEX?!?!?!

pilla mig i rumpan, vi hörs i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback