AMANDUS, ANNIEUS, SIMONUS AND ALUXS

tjou breäääh.
Sitetr i skolan nu men Annie, Simon och Alex. HeHEhe vi busar och löser massa bloggar. Vet inte vad jag ska skriva.. Simon sitter och bråkar med Ann.. en lärare som liknar ett päron enligt han sälv. Och Alex är väldigt trött för han somna 3 och vakna sju.. Han är sur för att någon har lagt en macka i hans jacka, det avr någon av Dawit, Blackman, eeeeeeeeeeeller Brunk (axel den fula) :)))))))))))) Hahaha jag förstår att ni är väldigt intresserade av detta men det är Simon och Alex som säger vad jag ska skriva. Meeeeeeeeeeeen vad händer mer i dag då? (Nu fick jag inte skriva nada för simon?!?! Så då skriver jag att i dag händer ingenting. Nu ska jag slåss med Axel, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback