bad really bad

Ojoj, vilken dålig uppdatering! Men varför ska jag be om ursäkt för det? :)
Det var senast i måndags jag skrev vad jag minns, Annie sov här då. Men det har ajg skrivit om va? På tisdagen så minns jag inte vad jag gjorde på dagen, men på kvällen kom Alexandros hit och så sov han här också, vi gjorde inte så mycket.. Spelade guitar hero, han vann :(:(:( Och så gjorde vi lite annat :) Han åkte väll hem runt fem dagen efter och då åkte jag till världens coolaste katt, linda :) Sov där fast åkte hem ganska tidigt dagen efter för jag skulle till tandläkaren, mwihih.. Inga hål inte! Fick bara enormt vita tandet.. Lite snyggt sådär ;) Efter det vare träning, jobbigaste jag någonsin har varit med om.. INTE KUL. min kropp lever inte! Idag ska mor och jag till banken och fixa lite.. Mitt bakomat kor blev baxat så ska aktiver mitt nyaaaaaaa.. kul :) Sen efter det ska vi in till stan! Men nu ska jag rulla.. HARE BRA!

bilder kommer sen, och massa roliga videos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback