dagen lite kort

jao, hej! idag har det inte varit en dag som alla andra.. eller jo.
dagen började med att jag vaknade upp hos far, gick til mor och hämtade platttången eftersom jag hade glömt den där öh gick tillbaka hit fixade mig, åt frukost och sånt där, sen började jag gå till skolan, som vanligt så har alltid becca minna och malin gått utan mig, kan bero på att jag alltid är sen menmen.. kom till skolan ocg sov igenom dagen, jobbade mest bild och matte eftersom jag är efterbliven i just dom två ämnena men skissade klart på min skiss till bilden och lösa några ekvationer, kanonkul! slutade två som vanligt och då åkte jag hela vägen till min bästa av dom bästavännerna, bacon, mitt liv. direkt när jag kom dit så drog vi till norrviken och käka men smart som jag är hade jag inte tagit ut pengar innan eftersom att dom inte tar kort där så.. ja ni fattar, men iallafall gick in på konsum och köpte nån choklad så jag kunde ta ut pengar samtidigt, ni fattar? men så glömmer jag ta ut så köper jag nått igen men så glömmer jag igen :o tills bacon räddar mig och köper nån platspåse och tar ut samtidigt, DÖ? aja, vi åt sen la vi benen på ryggen och sprang mot bussen, jag ramla :(( aj, passar ju bra eftersom att det är jag som är amanda aj :) patetisk blogg btw!  ksfruangen ;)
och som ni kanske såg så är det nån låt har neranför? hehe.. det sysslande jag och bacon med hela kvällen.. LOWLIFE.
sen åkte jag hem och blev glad när jag såg att alexandros hade fxat min blogg :) men aja, nu ska jag sova tror jag.. puss och godnatt allihopa!

 en sexig rumpa jag såg när jag väntade på bussen :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback