hehehej

Gårkvällen va mysig, mötte upp Annie vid bussen runt halv tio och vandrade hitåt (eller jag mötte henne inte, ringde och skulle tala om vägen tils hennes mobil dog, sen fick hon hitta hit själv.. snällt av mig) HE-HE, vi myste framför tv:n och titta på beck sen satt vi uppe och prata tills tre och titta på nån wooodo-döda-hela-min-indian-familj tills alla dog och vi med. Vaknade vid halv ett och gick upp och gjorde smoothie och nu sitter vi här och spelar guitar hero. Jag vinner öööööverlägset. I morgon blire bio med Anna Vanessa och Annie, tror vi ska se The unborn, kul :))) Men vi får se hur de blir med det. I kväll vet jag inte vad som händer. Men nu ska vi äta frukost och så.



En bild på mig och annie i våra bästa dar, efter praoen chillar man på botten av personne.. wiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback