hejhejehjehejhejehjejehjej hata rubrik

tjo broooothas!

då är man 125:are då kul... typ. haha jo då men de funkar, huset är jätte fint å så men känns lite tråkigt att lämna allt.. men det blir säkert bra det här :) men ja, vad ahr ajg gjort i helgen då? Jag har flyttat, men de visst ni ju inte. Vad har jag gjort mer? Köpt kläder och varit med amanda :) orkar itne lägga upp bilder på de jag köpte för vem fan bryr sig ändå?

Just nu sitter jag här vid datan och skriver, haha! Pappa har köpt nya högtalare och bas så sitte roch dunkar öööh vad lyssnar jag på? haha 'jag är din brandmaaaaaaan' :)  Men snart ska vi på amtch igen, aa igen jag va nyss på match fast jag spelade inte, äter massa piller så ska tare lungt och inte träna och så. Men iallafall vi mötte norrköping och vann med 104 - 47. Halv åtta är nästa match och då ska vi möta harem, som är bäst i stockholm och isst förlora vi med 9 mot dom så nu ska vi fan vinna och vilka är bäst i stockholm då? :)))))))))


bjuder på en fjortiwwsgangterwws bilder eftersom att ajg är en sådan som skriver aj också hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback