hellooooooooooooo

Amanda talar.
Idag var det kungsberget al day long, wiiiiiiiiho! Åkte mest runt med Joel och lekte cool, bortse från att jag tappa stavar i liften och åkte rak in i stolpar så hela liften klappa och ropade duktigt idiot, men vad gör man? spelar med. Vem vare som gjorde bort sig? :D Provade på att hoppa också, hehe blått först men sen när jag insåg att  om man böjde på benen innan man hoppa så gick ju allt mycket lättare, så då körde jag även rött sen också! ;) Vill bara påpeka att jag var inte var  25 minuter sen till bussen eftersom att jag inte bestämde mig för att åka någonstans mitt ute i skogen där det itne fanns backar. Men dagen har varit feting kul, jag är glad :) lika glad är nog inte min röv just nu, ajajajaj träningsvärk!
 Vad jag ska göra nu har jag ingenaaaaaaaaaaaning om, ska iallafall duscha och äta pannkakor!
bilder kommer senare..
FREEEEEEEEEEEEEED UT


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt tröjan på bilden lite längre ner i din blogg ?: )

2009-02-17 @ 20:17:33
Postat av: amanda

den svarta? På newYourker eller hur det stavas i Skärholmen, 99:-

2009-02-18 @ 07:54:35
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback