mjaoooooooo

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
yes
Vad står det i ditt tredje? 
vad gör du då? <3
Vem var det ifrån?
love :)
Smsar ni ofta? 
sådär
Vad står det i ditt 18:e sms? "
jag älskar dig<3
Är han/hon farlig?
haha ja neger är jätte farlig
Hur farlig? 
inte alls :)
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
men de orkar jag inte!
Smsar du ofta?
jao
Hur många sms har du skickat sen du fick mobilen?
fick den i födelsedagspresent 19 decemebr, mööh jag har skickat 16734 stycken
Hur många mms?
18
Är du beroende?
haha nej
Vem ringde du senast?
pappa
Vem ringde senast dig?
love
Snyggast på din kontaktlista? 
pappa
Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser? 
öööh, en bild på mitt lår (?)
Hur många bilder har du på mobilen?
168
Vilken är din favoritbild?
haha har ingen
Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell: 
okej, den är svart och röd de är en sony ericsson w595i såndär sjukt upp lucka
Har du varit helt ärlig nu? 
jäääpp!

///// amandus ajus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback