Sunday

Jag har sovit gott, fyfaaaan va skönt jag har sovit. Har nyss ätit frukost och ska snart städa rummet så jag får lite cash :))) Sen drar jag nog och solar, har inget bättre för mig idag. Love är inte hemma, miss miss miss him. I kväll blire Fruängen tror jag, blää jag vet aldrig vad jag ska göra längre. Som i går hade jag massa planer, men nej det belv ändp att ajg bara va hemma och glodde på melodifestivalen, sjukt tråkigt. Men som dagt ska cleeeeeeeana rummet nu sen sola.
Gå och grav din egen grav :) hejdå!

   Läckert.


Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi, ah :)

btw. jättefin blogg du har! =)

2009-02-22 @ 12:23:16
URL: http://favouritechild.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart solar du ? :D

2009-02-23 @ 22:23:59
Postat av: amanda

Det är olika, i bland i Fruängen vid casablanca ;) Annars inne i stan någonstans.. Haha man går av vid slussen och åker en station någonstans.. sen får man gå en bit :p kommer inte ihåg vad de heter.

2009-02-25 @ 15:25:50
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback