tjo br333

sitter just nu här med en cola framför mig :) idag har jag itne gjort något speciellt, bara varit i skolan och gjort ingenting.. eller jo har jobbat svenska och suttit på bilden och skrattat åt min käre vän simon :) mycket mer hände inte i skolan, seg måndag som vanligt. Efter skolan så åkta alle jag och verran home till mig och käka och titta på tsatsiki, BÄSTAAAAA! sen dorg alle home och jag och verran stanna kvar och tita på bert, snygging! :) sen åkte verran och kag till fryyyängen, pappa ringde och hota mig med att om jag itne köper pizza blir det korv när jag kommer hem så de va bara att köpa pizza och börja gå hemmåt, kom hem åt.. och nu sitter jag här och leker på msn med axel och love.. hehe :)

puss och kram, öh hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback