tjoooups!

Nu måste jag verkligen göra klart mitt engelska 25! Har pluggar lite med det idag, men det är ju så tråkigtttttttttttttttt så slutar hela tiden och fastnar med nått annat på datan, inte bra. Men nu ska jag göra klart det så jag slipper göra de i skolan i morgon. Sk börja lite på SO:n också men de är ju så svårt, mamma sa att hon kunde hjälpa mig men då fick jag nått anfall och skrek att hon va sämst, förstår inte på mig själv ibland.. :/ Men jaja, nu måste jag verkligen plugga, fan vad jag tjatar om det? Ni kan ju inte göra det åt mig så varjför klagaer ajg har och slösar massa tid på att blogga? IIIIIIIIIIIDJOT är vad jag är. Men ååååååh jag orkar it´nte plugga men jag måste ju! Ska bli så skönt med lov i morgon, synd för alla er som bara har en veckas lov för jag ska ha två ;) Ska till sälen veckan efter, så... DÄRFÖR MÅSTE JAG PLUGGA NU SÅ AJG SLIPPER GÖRA DE DÄR!  hejdå! Nej men föressten jag vill vara med Loveeeee, undra vad han gör :) Ska fråga :))) hejdå! för andra gången.


Kommentarer
Postat av: Moster

SO var mitt specialämne, vill du plugga med mig nån gång så hör av dig :) Var snäll mot mamma! <3 Kram, Millan

2009-02-21 @ 15:39:13
URL: http://metrobloggen.se/millemillan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback