torsdag

Ja hejhallå.

Idag är det torsdag för er som inte vet det. Den här torsdagen skulle ha varit en bra torsdag eftersom att vi sluta tolv men jag gick ändå hem tidigare, kom hem för en halvtimme sen kanske.. orkade inte vara i skolan pga vissa saker. Men nu är jag hemma i allafall, har nyss pratat med en polis i telefon i minst en timme, jag skulle förhöras. Busigt. Nog om det! Hade tänkt att plugga NO och SO nu och lite english! kul.. typ. Men innan det vill jag tacka mina underbara vänner för att ni är ni och alltid stöttar mig, ni gör min dag! Det finns ingenting jag inte gör för er, jag går igenom eld jag springer runt jorden, vad som helst.. bara för att få se er le, skratta och må bra. Jag finns alltid här för er! Tack för att ni finns, speciellt Vanessa och Veroncia, för att ni alltid står ut och lyssnar. Kärlek till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback