tråkiiiiig fredag..

Hej hopp snopp topp knopp mopp sopp dopp kopp fopp lopp nopp!
Dagen började med att mamma väckte mig, hehe! Och blablabla vi åkte till Skärholmen och titta och fika lite. Fick med mig en väska och en bikini hem :) Sen vare dax för träning åkte dit med andra halva Felicia, världens bästa kusin fast hon kunde lika bra vara min syster, loveliloveyou. Vi dog igenom en träning som började med fys och sluta med fys pågrund av oss eftersom att det bara är vi som vågar öppna käften och säga vad vi tycker och tänker (!!!!!!!!!!!!!!) Aja, efter träningen åkte vi hem till Fellan och färga hennes hår, det blev ljust och fint :) Sen garva vi åt, öh jag vet inte vad men sen åkte jag home och nu sitter jag här. Är feting trött, ska snart sova i think.. Ska upp tidigt i morgon :(((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback