tummen ner

tjena folket!

igår var det tisdag och det var skla som vanligt, inget trolig hände.. satt kvar till klockan fyra don't ask me whyyyyy! sen dorg jag hemo till mor och åt sen hem till love och prata massa och körde cs, sen följde han med mig till bussen mot alexandros och där var jag resten av kvällen, åkte hem vid typ tio sen dog jag när jag kom home,  i was tierd :(

Idag är det onsdag vilket betyder att vi ska åka skridskor i dag på gymapan, handen på hjärtat jag lovar och svär jag va bambi på hal is, det var typ 3 år sen sist jag åkte skridskor. herregud! Men de va lite kul ändå. Så här sitter jag  nu helt förkyld i skolan och skriver blogg, men nu ska jag gå till svenska ws och läsa en slavauktion, kul va? :))))))

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback