wihooooooo (?)

Ditt äldsta hångel? 15
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? På riktigt, två.
Vad tycker du om kärlek? Just nu hatar jag det.
När kramade du någon sist? Idag
Kramade du någon speciell person? Haha, alla är väll speciella på sitt sätt
Har du svårt för att bli kär? Mja, det beror på..
När kysste/hånglade du med någon sist? En vecka sen
Är du singel? OM jag är
När fick du senast en komplimang? idag tror jag, att jag va sötare utan mascara.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös?
Yes 
Playat? Nope
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja..
Gjort något riktigt dumt? Det har jag nog
Gjort något du verkligen ångrar? Gud ja
Varit nykter på nyårsafton? Ja
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt olagligt? heheh.. ja
Blivit polisanmäld? En gång tror jag, men det ledde inte till någonting.
Fått din mamma att gråta? Ja :(
Slagit ner någon? Inte på nått seriöst sätt, men Alex Skuldt och jag typ bråttas alltid efter maten (?)(och simon (det va väääldigt viktigt att han skulle stå med så nu skriver jag också att jag bråttas med SIMON också) haha!
Skämts över dina föräldrar? HAHA, jaaaaaaaaa!
Skämts över dig själv? Mja 
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja det är klart
Tar du droger? Aldrig
Dricker du? nej? :)
Vad har du på dig när du sover? Någon stor tröja och trosor ;)
Vad hatar du verkligen? Folk som ljuger och går bakom ryggen och inte vågar stå för vad dom känner.
Varit kär? Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Yesmaaaaaan
Är du ensam nu? - Ja
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja

SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta?
Vanessa, idag.
Fick dig att gråta? Han vet vem han är.
Du delade en cigg med?  Jag röker inte.
Du gick på bio med? Tjejjerna.
Skällde på dig? Mor min.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Ja
Sjungit? Ja
Saknat någon? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback