22.59

hej där alla söta! sen jag sist skrev har det inte hänt mycket, har haft lite matcher.. och varit ute. i helgen var jag bara ute, mest med venessa, gått runt i sverige och filosiferat (?) om livets mening kom fram till.. att det inte finns nån, sen åkte vi till hägsätra, inget minnesvärt hände, jo ¨eeeey, det luktar ost men jag vet inte varför¨ ZzZzZzZ MOHAHAHAHAHA.    sen vare slut påre roliga och som vanligt hamnar man i depression för att det är söndag och dagen efter är det måndag och vad betyder det? jo skolaAAAAAAAAAAAA. bläää och bajs :((( inget kul hände i skolan sen efter skolan drog ajg och julia home till henne och åt och titta på disneychanel.. drog senare till centrum sen hem åt igen sen till det nya huset, abo jao jag kommer trivas där azzzzå :)))) btw, våran lägenhet ska säljas :((( nån annan ska sova i mitt, rum nån annan ska bajsa i in toalett, nån annan ska duscha i min dusch, nån annan ska ha sin mat i mitt kylskåp.................................. </3
nu sitter jag här med en fet mcfeast meny framför mig som bara väntar på att få kladda ner mitt tangentbord, AJDE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback