AHAHAHAHAHAHAHAHAH

hej där.

har nyss kommit hem från skolan, stanna kavr nån stund i skolan satt i garderoben och pratade om minnas alla olyckor, HAHAHAHA

1. malin jag och minna va i centrum, hade jsukt tråkigt så vi började åka i rulltrappan asså på.. haha vade heter det? men ni vet de där svarta man kan ha handen på eller nått? haha bandet kanske de heter, whatever.. haha minna hade nyss åkt ner så skulle jag åka, men jag va en aning snabbare än henne.. så jag åker rätt in i henne och hon voltar och rullar *duns* duns* *BOOOOOOOOOM* med huvet före.. hon fick tre jack i huvudet och höll på att svimma. jag höl på att dö, malin blev fett rädd och jag..dog igen och igen och igen.. av skratt.

2. Hon ramlade med moppen rakt ner i ett dike tror jag, jag va itne med så jag vet inte, men hon fick tydlingen hela moppen över sig och blev helt blodig.

3. Hon ramlar i rulltrappan igen och åker ner på magen, HAHAHAHAHAHHA (tänk er hur de ser ut)

4. Precis när vi ska gå hem, idag från skolan azzzzÅ, så kommer neger å ropar eyeeyeyeye bröder och tar mitt huvud och minnas huvud och slåår ihop, jag hörde hur  hela minnas näsa knäcktes till och hur ont jag fick i huvudet,  minna ba står där och tårarna rinner och jag slänger mig på marken och skrattar&skrattar&skrattar.. fick kramp i magen, kunde inte ställa mig upp, haha jag ramlade bara ihop igen, har aldrig skrattat så mycket. minna går iväg coh sen kommer hon tillbaka helt röd om näsa och helt svullen.. så nu har minna svullen näsa och jag har en bula i pannan.

TACKOCHBOCK


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah kul att bara ta mina misstag anna har fan gjort något värre ramla i barkarby .. haha själv :) hahah syyyyyynd

2009-01-20 @ 19:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback